Smartpolis opciók, (PDF) AZ OKOS VÁROS (Smart City) | Gyorgyi Nyikos and Ákos Orbók - krisztinahaz.hu
Brand Insight elemzési szakasz, a komplexitás felépítése és megoldása. Belső kép elemzése workshop 2. Külső kép elemzése interjúk, kutatás 3.
Amit a Smartpolis ad
Média-megjelenés elemzése 4. Benchmark smartpolis opciók 5.

Szekunder trendek 6. Információk-adatok elemzés, összegzése 2. Brand Options karakteres opciók, pozíciók kialakítása 1.

Pozícionáló elemek felépítése tények és érzelmek 2. Opciók, alternatívák és vitájuk 3. Végső alternatívák márkavilágának kialakítása 3.
Smart megoldások. Ela
Brand definiálása 1. Visszacsatolás a szakértők, véleményvezérek felé kiállítás 2.

Döntéshozás 3. Komplex integrált megvalósítás a siker! A smart-környezet mindent felnagyít, amit a márkák épületéről tudunk No blandbrand.
Vége a mindent, mindenkinek, általános, nyájas gyakorlatnak A márkának izgatónak kell lennie!
Az Olimp Trade ügyfelek véleményének következtetései
Az érintettek bevonásának a hiánya. A feladatok delegálásának hiánya olyan szakemberek felé, akik az adott területen szakértelemmel bírnak. A marketing szakma lebecsülése gyenge pozícionáláshoz vezet. Nem segítőkész hozzáállás kialakulása. A hosszútávú célokra fókuszálás, erős célok meghatározásának hiánya. Időre van szükség a pozitív ismertség és márkaidentitáshoz, ezért az akcióknak a márka hosszútávú egészségére kell fókuszálnia.
Jellemzők:
A város valóságos, reális márkázásának a hiánya a márka a te ígéreted, amit teljesíteni kell, hogy a kampány sikeres legyen! Hiányzó fókusz a fogyasztóra, ügyfélre. Az ügyfél- vevőkutatások hiánya.