Piaci hírkereskedelem. Kezdjen befektetni még ma, vagy próbálja ki ingyenes demónkat

Eszköztár: Hírkereskedelem és sajtóügynökségek A piaci hírkereskedelem tudósítói hálózat kiépítése és a távíróhálózat lehetővé tette a növekvő információigényt kiszolgáló hírügynökségek létrejöttét. Az első hírügynökség a vállalkozását Párizsban létrehozó Charles-Auguste Havas nevéhez fűződik.

A kezdetben nála dolgozó Israel Beer Reuter Londonban alapítja meg a mai napig sikeres Reuter-hírügynökséget. A hírek világát a Ekkor azonban az amerikai ügynökségek, az Associated Press és a United Press veszik át a vezető szerepet.

Erősségeik az erős gazdasági és technikai háttér mellett a professzionális fényképszolgálat. Sajtómágnások A sajtó egyre kedveltebb befektetési területté vált a Az egyik első sajtómágnás William Randolph Hearst volt.

A politikai befolyással is rendelkező milliomos családból származó Hearst ben vásárolta meg a New Yorkban kiadott Morning Journalt. Az egy centes ár és a szenzációközpontú szerkesztés bevált eszközei mellett a képregények is hozzásegítették a lapot és atyját a kirobbanó üzleti sikerhez.
Európában a textil-nagyiparos családból származó francia Jean Prouvost volt a legsikeresebb sajtómágnás.

Munkatársainak tökéletes technikai felszerelést biztosít, például a gyors képtovábbítást lehetővé tévő képtáviratot elsők között használják, járműveik között pedig két repülőgép is található. A szerzők között Saint-Exupéry és Georges Simeon is jelen vannak.

Terjesztés A kiterjedt tudósítói hálózat kiépítése és a távíróhálózat lehetővé tette a növekvő információigényt kiszolgáló hírügynökségek létrejöttét.